Söndag 17/6

Sitter här och funderar på om jag ska anmäla någon av mina hundar till utställningen i Ronneby... Dilemmat är att Aza och Mine ställs ju i samma klass nu. Mine är ju inte utställd så många gånger, men det är Aza som fått ett cert. Mine skulle behöva ställas lite men hon är fortfarande så tunn och tanig. Aza är som vanligt jättesnygg. Ska jag ställa den snygge eller den mindre snygge? Det är frestande att ställa Aza eftersom hon ser bäst ut.

I går firade vi vår 22:a bröllpsdag! Vi fick besök av Calles "svärföräldrar" på em. De skulle hämta vår crosstrainer som vi försökt bli av med länge. De hade med sig mousserande vin som "bröllpspresent"! Det hann vi dock inte smaka. Vi fikade lite på altanen och väntade ut åsk- och regnvädret som drog över. När de hade åkt iväg lagade vi till trerätters middag. Toast skagen till förrätt. Sen skulle vi grillat fläskotletter men pga regnet blev de stekta på spisen stället. Till dessert blev det jorgubbar, glass och grädde.

Idag har Kjelle, Aza och Mine åkt på minisemester till stugan. Det är så tyst och tomt här hemma utan vovvarna. Kjelle är vi så vana vid att han inte är hemma så det är ingen skillnad:) Nu spritter det i benen utan några hundrundor på hela dagen. Jag har varit och gymmat och därefter sprungit en runda men det hjälper visst inte!

Nu ska jag bara ta hand om lite tvätt sen blir det Tv. Jag ska se "Barnmorskan i East End", är det någon mer som ska se den? Tycker att den är väldigt bra söndagskvällsunderhållning.



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Challe!



Jag brukar också titta på Barnmorskan i East end, tycker att den är jättebra. När är hundutställningen i Ronneby?

2012-06-17 @ 20:43:31
Postat av: Challe

Hej! Utställningen är nån gång i augusti, början tror jag.

2012-06-17 @ 20:51:05
Postat av: Ninni

Anmäl!

Finns alltid folk som kan hjälpa dig ställa :-)

2012-06-20 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0