Nyårsdagen 2012

Ja, nu är det väl dags att blogga lite...

Nyårsftonen tillbringade Kjelle och jag med våra goda vänner Tomas och Birgitta. De bor bara ett par gator bort så jag gick hem till hundarna då och då och kollade till dem.

Vi hade lite knytis så jag hade gjort förrätten och en tårta till kaffet. Förrätten var den supergoda melontsatsikin som jag har gjort tidigare. Calle och pojkarna Fors och en kompis till Chrille åt med oss innan de stack iväg på nyårsfest utanför Moheda. Lisa var med pojkvännen Johan och hans familj i Gemla.

I går em tog hela familjen en promenad i Fyllerydskogen. Vi hade kameran med oss och tog lite bilder på hundarna. Ska lägga in nån bild på hundarna sen.

Vid tolvslaget var jag hemma hos Aza och Mine. De är inte det minsta skotträdda men jag vill ändå inte lämna de ensamma hemma. Vi låg i sängen i Calles rum när det sköts som mest. De sov och lyfte inte ens på ett ögonbryn trots oväsendet utanför.

När det var färdigpangat mötte jag upp Kjelle och de andra hos Magnus och Anna-Karin som hade garagedisco! Jättekul!!! Magnus är ju dj så han hade riggat upp sin utrustning och spelade för oss. Vilken musik han bjöd på!!! Kanonbra låtar som bara var tvungen att dansa till. Men det var lite konstigt att dansa i vinterstövlar, jacka, mössa och handskar. Det mesta åkte av efter en stund...

Nu ska Lisa och jag gå en runda med flickorna.

Vill passa på att önska er En god fortsättning på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Ida, Izzie, Neo & Ixon

God fortsättning till er oxå!

2012-01-02 @ 11:09:32
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
Postat av: Ninni

God forsättning!

2012-01-07 @ 15:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0