Onsdag 28/2

Nu är det ett tag sedan jag bloggade. Här har hänt en del i vårt matrum... ny takfärg och nymålade tapeter. terracotta har blivit ljusgrått. Även hallen har fått sig en omgång... ljusgrått även där.

På golven ska det bli eklaminat när allt målningsarbete är klart.

Nya köksmöbler beställdes på Bror Pehrsons i Alvesta i lördags. Det bli oljad ek/vitlack. Matbord + 6 stolar samt ett vitrinskåp. Kökssoffan håller på att målas vit av Lisa. Det kommer att bli så snyggt alltihop när det är klart. Möblerna får vi dock vänta 2-3 veckor på.

När spenderbyxorna ändå var på har jag köpt nya glasögon... inte för att jag ville utan för att jag var tvungen. Har blivit så gammal att jag behöver progressiva glas. Tycker ju så mycket om mina Björn Borg-bågar men det gick inte att sätta i progressiva glas i dem. Men BB-glasen ska jag ha när jag tränar och springer osv.

Idag passerade Kjelle Engelsons i Falkenberg och köpte då hundträningskläder till mig... så nu är det bara att köra igång de små liven.








Kommentarer
Postat av: Lina

Så fin du är i nya träningskläder & glasögon!



Ojoj...är det kärringvarning på progresiva glasögon. Shit, då har jag redan varit kärring i över två år ! Shit ozå!

2012-02-28 @ 22:26:27
Postat av: Ninni

Gutt med nya träningskläder, guld värt när man tränar

2012-02-29 @ 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0