Torsdag 12/4

Nu har det gått en dryg vecka sedan Azas operation. Aza har återhämtat sig bra. Det var gnällig och lite ynkligt fram till långfredagen ungefär men sen har det gått bättre och bättre. Idag företog vi den första långpromenaden efter operationen, och det var inga som helst problem.

Tratten har hon numera bara nattetid och när hon är ensam om dagarna och vi inte har koll på henne. I morgon tänker jag ta stygnen. Men Lisa tycker inte det är någon bra idé eftersom det är fredagen den 13:e... Men äsch jag är inte skrockfull. Det kommer att gå jättebra.

Däremot har vi inte får besked av veterinären huruvida tumören var godartad eller elakartad. Vi har heller inte fått någon faktura, så jag vet inte vad det kostade.

Mina tankar denna veckan har gått till en kollega som miste sitt lilla barnbarn på påskafton. Den lille killen blev bara 10 månader. Han avled av en olyckshändelse. Av hänsyn till familjen vill jag inte berätta vad som hände.

Det är så oerhört tragiskt att ett litet barn får sluta sina dagar bara 10 månader gammal.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Men usch vilken tragisk händelse. Skänker en tanke till den drabbade familjen trots att jag inte känner dom.

2012-04-12 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0