Söndag 13/2

Nu är Calle på väg till Västerås igen. Det har som vanligt varit helt underbart att ha honom hemma. Men nu dröjer det bara 12 dagar innan han kommer hem igen:) Vi har dock inte sett särskilt mycket av honom. Det gör absolut ingenting, det är så härligt att han kommer hem och äter med oss. Det räcker utmärkt.

Denna gången reser Calle med flyg. Lite dyrare resor blir det men fördelen är att Calle får mer tid i Växjö än om han kör bil.

Idag på eftermiddagen lyckades jag bränna mig ganska ordentligt i ena handen. Jag stod och strök när jag satte strykjärnet lite slarvigt på strykbrädan så det höll på att trilla ned. Reflexmässigt for jag ut med handen och stoppade det. Med resultatet att jag brände mig på tummen, pekfingret och i tumgreppet. Kylde genast med kallt vatten i 40 min men det gjorde rejält ont ändå. Med lite Alvdeon + Ipren samt xylocainsalva son Calle och Lisa var snälla att åka och köpa har smärtan lagt sig lite. Blir nog inte roligt på jobbet i morgon... Är numera extremt vänsterhänt:(

Ha en trevlig söndagskväll alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Har du tur läker det fort!!!!

2011-02-13 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0