Lördag 8/5

Kan berätta att jag idag fått svar på analysen av Azas juvertumör. Tumören var godartad bestående av mestadels brosk och lite juvervävnad. Det innebär att det är liten risk för nya tumörer. Känns jätteskönt!!!

Kom hem igår kväll från Nynäs Havsbad och Spa där jag har varit på kurs med mina arbetskamrater. Kursen hette "Orka hela dagen". Mycket lärorik kurs som handlade om vikten av rätt kost och tid för återhämtning. Naturligtvis en hel del ergonomi med tanke på yrket.

Idag har jag städat/skurat skafferiet, sorterat och möblerat om på hyllorna. Tog faktiskt hela två timmar... Det blev jättefint när det var klart =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av ett glas vin. Önskar eventuella bloggläsare en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Trevlig kväll!

2010-05-08 @ 21:23:20
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: Lina

Sen som jag är får jag väl önska dig en god söndagsmiddag i stället!

2010-05-09 @ 11:46:19
Postat av: Den stackars mannen

Hmm, jag har kämpat med att "skura" fönster under två kvällar vilket var en kommendering som verkligen borde tas upp, faan det var jobbigt!

2010-05-12 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0