Torsdag 18/2

Så, nu är jag mätt och go igen! Har precis ätit lunch efter ett hårt pass på gymmet ;-) Ska strax åka till Norremark och uträtta lite ärenden. Bla kolla vad det är för fel på vår Wassermax som gick sönder för snart ett år sedan...

Sen måste jag till Posten, de har skickat en avi till Calle om att hans moppe-körkort har kommit. Problemet är att det ligger endast kvar på Posten till 2/3 och Calle kommer inte hem förrän till påsk dvs 1/4. Undrar om de lämnar ut det till mig om jag har Calles pass med mig och min egen legitimation??? Eller om det kan ligga kvar till påsk?

Sunna ligger i Lisas säng, den måste vara hur skön som helst! Hon lämnar bara sängen om det är nödvändigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0