Snö i mängder!



Kjelle fick skotta sig fram tidigare i kväll när han kom till Ekelunda:-)

Kommentarer
Postat av: Den stackars mannen

VACKERT!!! men jobbigt för ryggen...

2010-02-11 @ 21:04:02
Postat av: Challe till den stackars mannen

Du får väl spänna ryggen... som någon sa till mig...

2010-02-11 @ 21:08:27
Postat av: Den stackars mannen

Två kvinnor i himlen.

Första kvinnan: Hej. Jag heter Sandra.



Andra kvinnan: Hej. Jag heter Sylvia. Hur dog du ?



Sandra: Jag frös ihjäl.



Sylvia: Vad hemskt !



Sandra: Det var inte så ruskigt. Efter att ha skakat av köld,

blev jag varm och sömnig, och slutligen dog en fridfull död.

Hur dog du ?



Sylvia: Jag dog i en massiv hjärtattack. Jag misstänkte att

min man var otrogen, så jag kom hem tidigare från jobbet för att

överraska honom i sovrummet. Men, istället fann jag honom

sittande ensam, och tittade på TV.



Sandra: Så, vad hände ?



Sylvia: Jag var helt övertygad att det fanns en annan kvinna i

huset.. Jag letade i alla rum, under sängar, garderober och i

garaget. När jag letat intensivt och inte hittat någon kvinna,

var jag så slut, att jag fick en hjärtattack och dog.



Sandra: Vad synd att du inte tittade i frysen, då hade vi båda

varit i livet !

2010-02-12 @ 07:53:03
Postat av: Ninni

Och mer snö kommer det väl idag!

2010-02-12 @ 08:40:52
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0