Torsdag 15/4

Idag har jag haft en riktigt skön ledig dag. Den inleddes med rask promenad, på gränsen till språngmarsch till Norregårdskolan. Lisa hade glömt en viktig lapp hemma som behövdes till första lektionen. Så någon lugn morgonpromenad blev det inte.

När hundarna var rastade åkte jag och Glimma till Ninni. Där bjöds jag på god frukost med bröd från Munges:-) Mycket prat som vanligt :-) Glimmade lämnade jag kvar eftersom hon faktiskt bor där:-(

Därefter bar det av till gymmet för ett träningspass på ca 1 timme. När jag kom hem så letade Aza efter Glimma en lååång stund innan hon fattade att Glimma inte följt med tillbaka!

Sen blev det ett kort nedslag i solstolen efter lunchen innan det var dags för utvecklinssamtal för Lisa. Samtalet gick bra, hon sköter sig =)

Sen har jag förstås lagat middag, tvättat, fler hundrundor mm. På det hela taget har det variit en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

hihi faktiskt!

2010-04-15 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0