Lördag 17/4

Nu har jag varit duktig och städat klart det jag inte hann/orkade igår.

Aza är ju för rolig... Varje morgon efter sin frukost går hon till dörren till Lisas rum. Där sätter hon sig och VÄNTAR. Väntar på att jag ska öppna dörren till Lisa och hennes varma goa säng!  Om jag glömmer det tittar hon uppfordrande på mig: matte öppna NU! Aza kan sitta där länge och vänta på att bli insläppt...

Idag ska Lisa och jag till stan för att handla kläder till konfirmation och skolavslutning. Jag vill helst att hon ska ha en klänning men det vill inte Lisa... Vi får väl se vad vi hittar. Ett alternativ är en snygg tunika och knälånga byxor. Huvudsaken är ju att Lisa blir nöjd. Jag får betala och se glad ut :-)


                                             18.00


                          Lisa och jag har lördagsmys!!!







Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har tjuvläst i Ninnis blogg...GRATTIS TILL FINA RESULTAT I UTSTÄLLNINGSRINGEN IDAG!

2010-04-18 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0