Tisdag 26/5

16.39
Ja, nu har jag lämnat Calle vid  järnvägsstationen för vidare transport till Västerås. Han ska göra olika tester för att se om han passar till pilot. Han har kommit in betygsmässigt, nu gäller det stresstålighet mm. Så spännande!!!

Själv ska jag strax åka till frissan och klippa mig. Känns skönt att bli ompysslad en liten stund. Som mamma och hustru är det sällan man blir ompysslad. Tycker nog att  det är mest  som jag pysslar om de andra i familjen inkl Aza.

Aza, ja... hon har nog fått graviditetsnojja. Hon har kissat inne på hallgolvet två nätter i sträck. Suck, vad vill hon har sagt med det?

Vår långa gångmatta i hallen tvättades ute på garageuppfarten i går kväll och läggs inte på förrän vi vet varför Aza kissar inne på nätterna.

Aza mage har vuxit ordentligt nu, och hon äter faktiskt också. Har varit lite dåligt med ätande fram tills nu.  Hon är pigg och glad och följer mer än gärna ut på promenad. Ska bli så spännande med valpar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0