Torsdag 12/3

18.42

Ska sluta att blogga,tror jag. Inget roligt utan kommentarer.

16.06

På förmiddagen var jag med Lisa hos tandregleraren. Han spännde kedjan som ska dra fram tanden som nu finns i gommen. Lisa lovade att hon nästa gång ska gå dit själv!!!

Efetr tandläkarbesöket åkte jag till Ninni på Häringeträsk. Där blev bjuden på fika med hembakade bullar, gott! Det blev en MASSA hundprat förstås. Bland annat om det stundande MH som sker nästa söndag 22/3. Så pratade vi om Azas valpning, om och när hon blir dräktig. Spännande!!! 

Sunna har faktiskt redan blivit lite rund om magen!!! Undrar hur många valpar som döljer sig där??? Tosse var lite stirrig så hon fick vara i hundgården.

När jag kom dit hoppade både Sunna och Tosse upp mot mina ben, med leriga tassar...Det löser sig sa jag, jag lånar en klädborste så är problemet ur världen. MEN det glömde vi... snyggt med bruna jeans med tassavtryck på när man storhandlar på ICA Maxi!

Väl hemma plockade jag upp maten och åt lite. Sen gick Aza och jag en sväng i Fyllerydsskogen och plockade blåbärsris att fylla ut påskliljebuketten med. Visst är det fint med en bukett blommor på bordet???

Nu har barnen kommit hem från skolan och vi har ätit mellanmål tillsammans. Nu väntar tvättstugan på mig, usch...


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Challe, inte får du sluta blogga!!!!



Så mycket spännande ni har framför er: Mentaltest, MH, parning och kanske VALPAR!!!! Egen valp... sen är lugnet i stugan som bortblåst!



Kram!

2009-03-12 @ 20:06:53
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Challe

Tack Lina, du är så himla bra på att muntra upp!!!

2009-03-12 @ 21:08:35
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Conny

God morgon Challe! Inte sluta blogga, måste ju får veta all hyss er valp ställer till med sen ;-))))

2009-03-13 @ 08:59:03
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: Ninni

HAHAHA, hur mkt kommentarer får jag då???

2009-03-13 @ 09:50:48
Postat av: Lina

Trevlig helg till hela familjen Aza! På söndag skall jag och Cärla på kurs och lära oss hur vi bäst skall visa upp oss på utställningen. Undrar om domaren kommer titta mest på mig eller Cärla?

2009-03-13 @ 17:05:14
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Challe

Lina - En sån kurs skulle vi oxå behöva gå på. Trevlig helg till er också!



Ninni - fler än jag får i alla fall...

2009-03-13 @ 20:15:13
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0