Torsdag 9/7

Det blev ett besök på Erikshjälpen igår. Vi hittade ett köksbord med extra-skiva och 4 stolar för 490:- samt några glas, en glasskål och en visp. Nu återstår det en hel del köksprylar men vi har ju lite i gömmorna i källaren. Sen finns ju alltid IKEA...

Aza och valparna mår finfint. I går kväll försökte Lisa och jag att klippa valparnas klor. Jättesvårt denna gången. Valparna rörde sig mycket mer denna gången jämfört med förra kloklippningen. Det slutade med att vi endast klippte klorna på framtassarna! Resten får Ninni ta...

På programmet idag står bla tur till tippen med trädgårdsavfall, åka till Tingsryd och handla i plasttältet samt Börjes häst/hund-affär. Och sköta centraltvätten...

Har bestämt mig för att inte sova bort semestern denna sommaren. Man hinner ju så mycket mer om man kommer upp ur sängen i vettig tid. Vettig tid för mig är 7-7.30, inte tidigare och absolut inte senare. Min käre make är kriminellt morgonpigg, vaknar vid 5-tiden och tycker att det är dags att stiga upp då! Galenskap,,,

Nähä, nu har jag inte tid att sitta vid datorn mer...

Kommentarer
Postat av: jenni

hej

et godt råd er at klippe hvalpenes kløer mens de sover

2009-07-09 @ 17:02:24
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Challe

Hej Jenni! Tack för tipset.

2009-07-09 @ 18:31:22
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med om att det är skönt att komma upp på mornarna och in mitt fall innebär det även att alla andra sover. Jag unnar mig en skön stund med kaffekoppen och sen är jag full av energi att sätta igång med dagens små projekt. Att sova bort semestern är ingen bra idé. Sova kan vi göra i vinter!

2009-07-10 @ 09:54:09
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina, Anna & Lorita

Hoppas att även ni har det skönt. Kanske något ni vill dela med er av på bloggen? Det hade varit så kul att läsa ett nytt inlägg! Kram på er!

2009-07-20 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0