Söndag 18/1

Hemma igen efter en mysig helg i stugan:-) Det var Kjelle, jag, Aza och Lisa som åkte till stugan. Calle skulle ta tåget till Jossan.

Det har varit lugnt och skönt, har inte gjort mycket alls. Hämtade Kjelle på flygplatsen i Kalmar på fredagkvällen, stannade till i Möre och tog pizzor med oss hem.

I går var på IKEA i Kalmar. Handlade lite småsaker, ljus osv.

Calle skulle varit kvar hos Jossan till i morgon, men den stackaren har åkt på influensa!!! Vi hämtade upp honom vid 12-tiden i dag och nu ligger han nerbäddad i sängen. Han hostar, nyser o snorar hela tiden. Feber, ca 39 grader sen i fredags kväll.

Håller nu tummarna att vi andra klarar oss från denna "pest"...

 Nu ska jag ta min älskade vovva med mig ut på promenad. Det gäller att klä på sig ordentligt, blåser ju svinkallt idag!

Kommentarer
Postat av: TippTopp

Hei! Jeg er en norsk jente som skriver om supre sparetips og gode råd. Skrevet på en lettlest og underholdene måte:)



Bloggen er allerede stor i Norge.



Har dere "spareblogger" i Sverige?:P

2009-01-20 @ 10:52:18
URL: http://tipptopp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0