Onsdag 18/2

I kväll har jag varit på Friskis&Svettis danspass. Hur roligt som helst!!! Blir nog ännu roligare sen när jag har lärt mig stegen, Kan varmt rekommenderas, blev genomsvettigt, hi hi!!!

I morgon har vi mycket på programmet. Lisa ska till tandläkaren och spänna tandställningen vid lunch och sen ska vi köra till Väckelsång. Aza ska opereras där på eftermiddagen. Det är hennes halsmandlar som ska tas bort. Hoppas att allt går bra.

Vet inte vad Lisa och jag ska göra under tiden. Börjes Hästaffär i Tingsryd kanske? Kolla på häst och hundprylar måhända? Fika på Börjes? Ja, vi får se...

Nu ska jag ialla fall gå ut med Aza och sen bums i säng!

Kommentarer
Postat av: Millis

Såg dig inte i går kväll, var på passet innan danspasset. Kul att du kommit igång att träna! Lycka till med Aza.

2009-02-19 @ 10:24:13
Postat av: Millis

Kul att du börjat på Friskis, men jag såg dig inte i går. Var på passet innan dansen. Lycka till med Aza i eftermiddag. Var beredd på en hund som vaknar mitt i natten och är jättepigg.

2009-02-19 @ 11:02:44
Postat av: Lina

Hoppas ni haft en trevlig helg och att Aza mår bra efter operationen. Kram på er alla!

2009-02-22 @ 16:43:42
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Conny

Challe!!!! VAR ÄR DU??????

2009-02-23 @ 20:21:35
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0