Torsdag 27/8

15.18
Det blev en trevlig lunchträff med Ninni på Café Coretto idag. Vi åt, pratade och gick igenom Azas protokoll från MH- testen i våras.

Sen gick jag in på Maxi och handlade det vi behöver.  Eftermiddagen har till viss del tillbringats i frisörstolen.  Nu har Lisa och jag precis avnjutit en fika på altanen :-)))

08.42
Oj oj oj, vilken bra film vi såg i går kväll. Vi brukar normalt sett inte sätta oss och titta på film en vardagskväll. Men Kjelle hade köpt filmen "Män som hatar kvinnor". Vi kunde inte bärga oss, vi ville se filmen med en gång. Det blev sen läggning, filmen är 2,5 timmar lång och såå spännande. Ni som inte har sett den rekommenderas att göra det.

Innan vi bänkade oss gick vi narurligtvis en runda med Aza. Koppelgående börjar bli bättre och inkallningen börjar att bli MYCKET bättre. Så skönt. Vi ska gå lydnad steg 2 hos  Christel i Furuby och vi börjar på tisdag 1 september. Hoppas nu inte att vi har för dåliga förkunskaper för steg 2. Steg 1 gick vi ju som bekant på Dixietown och det var  ingen bra instruktör i mitt tycke.

I dag på fm ska jag till Ninni och vi ska gå igenom protokollet från Azas MH. Det har inte hunnits med tidigare. Det har varit fullt upp med valpar mm. Ska bli intressant att få det förklarat  för sig.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ah, jag har inte sett den!



Tänkte vi kanske kunde byta lite böcker, har ett gäng som jag läst ut, hur bra som helst!

2009-08-27 @ 08:57:32
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0