Inte alls död

Ninni har tänt ett ljus för min döda blogg - du kan släcka det nu för den är inte alls död! Den har bara varit lika sjuk som jag :-(

Idag har jag faktiskt orkat gå HELA brorundan med Aza. Vi gick t.o. m FÖRBI en farbror med stavar!!!

Aza är ju som vanligt pigg och glad. Hon har hittat något spännande under vårt uterum. Hon springer till gaveln och så in under. Väl under uterummet skäller hon väldigt intensivt på något. Vad? Jag tror att det är en kanin som bor där. Det har det gjort tidigare år.

I eftermiddag ska jag försöka en ännu lite längre runda. Måste testa lite vad kroppen går för efter en vecka i stillhet.

Ninni - är ljuset släckt nu? Annars...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Blåst ut ljuset!

2008-09-05 @ 19:09:41
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Challe

Bra!!!

2008-09-05 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0