Jag bloggar

Ok Connie, är du vaken? Har inte hunnit blogga förrän nu. Har haft lite att stå i, Lisa fyller 13 år idag! Grattis Lisa!

I morgon kommer fam Johansson till oss , 5 pers + 1 hund (Yesie). Vi ska fira att Lisa och Frida har fyllt år 13 resp 14 år. De kommer vid lunch som vi äter tillsammans och därefter ska 6 st av oss gå runt S Bergunda sjön! 

Jag och den väne maken har tillbringat större delen av kvällen i köket för att förbereda maten till i morgon. Calle och Jossan  ska dessutom  på gymnastiktävling i Grimslöv och ska ha mat med sig dit.

Aza får tyvärr inte gå med oss på långpromenaden, hon har de senaste två dagarna hoppat på tre ben vid några tillfällen. Kan inte hitta något fel på henne, har känt och klämt på henne men inte märkt att hon har ont någonstans. Hon drar i kopplet som vanligt när hon får syn på en kanin och springer upp för trappan i en väldig fart.

Men idag har hon trappförbud, hoppa-upp-i-sängenförbud osv. Bara kortpromenader, vi håller på att bli prilliga både hon och jag! Vi vill ju gå!!!

Hoppas att det blir bättre snart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter i säng! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Conni

Stort Grattis till Lisa från oss med! Vår stora höna Therese fyller 10 år på söndag. ;-)

2008-10-04 @ 07:40:28
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: jenni

jeg ville også gå på tre ben, hvis jeg havde sådanne bukser på :)

2008-10-06 @ 19:28:59
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0