Vilken dag

Åh vilken härlig dag. Den började med en lååååångpromenad med Chilli och Millis på förmiddagen. Det var två lyckliga vovvar som sprang lösa i skogen med två babblandes mattar bakefter. Vädret var väl inte det bästa, men ni vet, "kläder efter väder"!!!

Hemkommen från den blöta promenaden blev det en varm dusch för mig och avtorkning av mycket blöt hund. Sen blev det FIKA. Kjelle och Lisa hade köpt goda kakor på Broqvist´s som de bjöd på.

På eftermiddagen var Lisa, Laila och jag i Mariakyrkan och stöpte ljus. Jag stöpte 18 vanliga ljus och ett SPECIAL!!!  Lisa stöpte 17 jättegulliga små ljus.

Specialljuset kommer på bild här på bloggen om några dagar. Ett sånt ljus har jag aldrig stöpt förut!

Kvällen har tillbringats i soffan framför TVn. Det är ju Stjärnor på is. Vågar inte heja på någon, den jag hejade på i Idol i går åkte ju ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0