Kalas

I går var Lisa och jag på Tinnas 5-årskalas. Kalaset hölls på Marklanda och var mycket trevligt. Där var både islänningar och svenskar, väldigt trevliga gäster allihop. En salig blandning av barn och vuxna.

Tinnas farmor Helga och Annelie hade bakat så det stod härliga till. Pappa Hannes hade gjort en rosa hjärtformad tårta, jättesöt! Tyvärr glömde vi kameran hemma så jag har inga foton från kalaset.

Sen var vi ute i hundgården och hälsade på Binkis och Cindra, jättesöta. Jag tror att Cindra flyttar till sina nya ägare idag. Hon var så söt att jag ville ta med henne hem. Aza fick vara hemma med Kjelle och Calle.

När vi kom hem gick jag en långrunda med Aza. Därefter åkte vi och hämtade kina-mat, jättegott.

Kvällskissningen med Aza tog tid, hon nosade så mycket att hon glömde kissa! Det fick bli två varv runt lekparken så hon fick kissa innan det var sovdags.

Nu är det stryktvätt som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0