Torsdag 1/3

Redan torsdag, jisses vad fort veckorna går! Är ju alltid ledig fredagar numera. Bytte ju arbetsplats till Smile Växjö 1 november. Då fick vi nya scheman allihop. Är mycket nöjd med mitt schema.  Rätt gott att ha tredagars-helg:) Brukar träna och handla på fm, em gör jag vad jag vill... Oftast blir det en rejäl runda med mina älskade hundar.

På tal om hundar... jag har sedan ett par dagar tillbaka bytt ut Azas halsband mot sele. Jag har fått en mycket lugnare och gladare Aza på rundorna nu. Har en känsla av att hon stressade upp sig själv med halsbandet. Aza drog hela tiden samtidigt som svansen hängde ledesen neråt. Nu är svansen i en glad "knorr" och hon drar inte mycket alls.

Ska prova detta ett tag till och fortsätter Aza att må bättre av selen ska jag köpa en annan som sitter bättre. Men hur gör man om man vill ex ha ett täcke på om det är kallt? Någon som har erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi kör täcke under selen :)

2012-03-06 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0