Söndag 9/1

Nu har hela jullovet gått och vardagen börjar igen. Idag har Calle åkt tillbaka till Västerås igen. Det har varit så underbart att ha honom hemma i drygt 2 veckor. Jag saknar honom mer och mer för varje gång han åker till Västerås. Längtar redan till nästa gång han kommer hem.

Tycker för övrigt att Januari är en oerhört trist månad, har alltid tyckt det. Det är fortfarande mörkt både på morgnar och kvällar, kallt och eländigt. Ingen rolig månad alls. Men vi ska råda bot på tristessen genom att bjuda hem goda vänner på lördag =)

Nu ska jag dricka en stor kopp te så jag kan hålla mig vaken hela Morden i Midsomer... brukar somna när det är en halvtimme kvar...

Ha det gott i januarimörkret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0