Söndag 26/9

Ja, så var ännu en vecka slut. Förstår inte vart tiden tar vägen??? Det bara svischar till och så är det plötsligt en ny, dag, en ny vecka...Håller jag på bli gammal eller vad är det?

Helgen har i allafall tillbringats i stugan, trevligt som vanligt. Denna gången hade Lisa sin pojkvän Johan med sig. Kjelle och jag har tapetsterat färdigt den sista väggen i rummet. Samt satt upp de sista tak- och golvlisterna. I går (lördag) åkte vi till den lilla, mysiga simhallen och badade. Det var skönt att bada och sen sitta en stund i bastun.

På hemvägen idag stannade vi i Kosta och hämtade ett släp med ved. Kan ju behövas inför vintern... Men det känns i kroppen att den har fått arbeta idag. Det är ganska mycket plock med ved... den ska läggas i släpet, därefter skottkärran och sedan vidare in i vedboden. Det stämmer ju rätt väl det som sägs: ved värmer många gånger=)

Ikväll har jag försökt träna Aza lite. Gick bättre idag eftersom jag använde klickern. Funkar bra till Aza som är ganska godisfixerad. Visste inte om vi fick ha det på CS´s kurs. Jag frågade i torsdags och fick veta att det var OK.

Nu ska jag gå in en sväng i duschen sen tar jag kväll. God Natt=)

Kommentarer
Postat av: Ninni,

Klicka är fina grejer

2010-09-27 @ 21:32:49
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0