Söndag 3/1

Äntligen kom jag in på blogg.se! Jag har försökt hela kvällen. Nu ska jag berätta om allt roligt som har hänt idag:

Lina och hennes fadderdöttrar Anna och Lorita har varit här på besök. Det var lika trevligt och roligt som förra gången! Vi var, precis som förra gången, på Aqua Mera och badade och hade roligt i flera timmar. Där åt vi medhavd fika innan tjejerna hoppade i vattnet igen.

Vi tanter satt kvar och pratade och pratade... tänk så mycket det finns att prata om. Framför allt pratade vi om våra älskade gårdshundar; Azahara och Cärla. Vi är rörande överens om att dansk/svensk gårdshund är mycket vackra.

När alla kände sig färdigbadade åkte vi och hämtade pizza som avnjöts i vårt kök. Tjejerna gick ute med Aza en sväng medan Lina och jag dukade av och förberedde efterrätten. Till efterrätt blev det banankaka med vispad grädde till. Mums.

Därefter for Lina och hennes tjejer till familjen Gylfe för att hälsa på en annan vacker gårdshund, Olsen.

Nu måste jag erkänna att jag känner mig lite trött. Stackars Lina som måste köra bil en timme nu på kvällen för att komma hem. Hoppas att hemfärden går bra för dem.

Tror att det får vara färdigbloggat för idag ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina, Anna & Lorita

Tack Challe & Lisa för en helt underbar dag tillsammans med er! Nu är vi hemma. Jag skall gå en liten runda med hundarna och sen sova. Arbetsdag i morgon... Vart tog ledigheten vägen?



Kram!

2010-01-03 @ 20:59:46
Postat av: Challe

Ja, den där ledigheten försvinner fort som ögat.Men jag har några dagar kvar:-)

2010-01-03 @ 21:03:28
Postat av: Den stackars mannen

Men jag då? Som kompensation för den inställda helgen på onsdag = skall jobba blev det även jobb igår = söndag. En del får verkligen slita för att "tanterna" skall få sleva i sig banankaka osv ;-)

2010-01-04 @ 13:10:55
Postat av: Challe

Till den stackars mannen: Du får ju ligga på hotell, slippa laga frukost, inte bädda sängen osv... Det får ju vi tanter göra!

2010-01-04 @ 13:31:19
Postat av: Hannes o Ninni

näää stackars kjelle.. de bara mumsar och du sliter

2010-01-04 @ 14:26:16
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Den stackars mannen

Ninni, har du plats hos dig (i värsta fall - stallet)? Denna fråga pga platsbrist, banakakans vänner fyller på bra...

2010-01-04 @ 14:38:01
Postat av: Challe

Ok Hannes o Ninni, vem ser ut att ha mumsat mest??? Inte jag...

2010-01-04 @ 14:48:51
Postat av: Connie

Skärp er! ;-)

2010-01-04 @ 15:23:05
Postat av: Den stackars mannen

Du Connie, det går inte, är på yttersta hålet ;-)

2010-01-04 @ 16:03:59
Postat av: Hannes o Ninni

HAHAHA!

Här finns alltid extra sängar!

Tycker synd om Kjelle... banankaka med grädde som är så gott!

>Kjelle, hela familje Häringeryd har suttit och mumsat på Pianovägen i eftermiddag... medan du arbetar och sliter!

2010-01-04 @ 17:58:03
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Lina

Hmmmmm....banankakan med vispgrädde var JÄTTEGOD! Mumsilimums!!!!

2010-01-04 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0