Torsdag 11/2

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och bytt gardiner i köket. Borta är julgardinerna och mina blå favoritgardiner är upphängda ;-) Jag har även bytt dukar i köket och ska tvätta stolsdynorna så fort tvättmaskinen blir ledig...

Fick samtal från Calle, han har bestämt sig för att stanna kvar i Västerås på sportlovet. Dels ska han plugga inför kommande prov, dels är det begravning för Alex på fredagen.  Och jag som beställt klipptid hos frisören åt honom på lovet. Men det finns frisörer i Västerås också!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt! är jag den enda som kommenterar????

2010-02-11 @ 15:14:39
URL: http://jagkallaslilli.blogg.se/
Postat av: Challe

Ja Lisa, du är den enda.

2010-02-11 @ 15:33:31
Postat av: Den stackars mannen

Onej, har finns en fan till som kommenterar ;-)

2010-02-11 @ 20:17:39
Postat av: Ninni

aaa jag med!

2010-02-12 @ 08:41:27
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0