Fredag 13/8

Försöker att komma på vad vi behöver inför helgens resa till Tollarp. Lisa, Aza och jag ska åka till gårdhundsklubbens årliga träff för första gången! Ska bli skoj att träffa andra gårdisar och deras hussar och mattar! Det allra trevligaste med denna helgen blir att få träffa Lina, Anna, Lorita och Cärla=)

Vi åker dit i morgon förmiddag och möter upp Lina & tjejerna där. Vi planerar att äta gemensam medhavd lunch och därefter kika på alla snygga gårdisar! På kvällen är det grillfest, ska bli gott och mysigt! Jag har köpt vin till Lina och mig. Tjejerna får Coca-Cola...

Inkvartering sker på Tollarps vandrarhem, där det finns särskilda djurrum!

På söndag ska både Aza och Cärla ställas ut. I samma klass för första gången!!! Spännande=)

Jag har två ost-skink pajer på gång i ugnen, ska bli gott.  Men det är så varmt i vårt lilla kök så jag håller på att rinna bort...

Önskar all en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lina, Anna, Lorita & Cärla

Ses i morgon!!

2010-08-13 @ 20:44:53
Postat av: Eva, Kasper o Lakrits

det är väldigt blött där läste jag på fejan, så bra skor är nog ett hett tips. bajspåsar, utställningskoppel, kam (till dej :) Aza är väl snygg ändå), stol att sitta på medan ni väntar, paraply (bara för säkerhets skull), vattenflaska o skål, godis (för att hon är så duktig). Tja, det var mina tips! Ha det så jättekul!

2010-08-13 @ 21:29:41
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Postat av: Challe

Eva, Kasper och lakrits - Tack för tipsen =) tack, vi ska ha det så trevligt! Hade varit kul om ni också hade varit där.



Lina & tjejerna, vi ses!

2010-08-13 @ 21:49:49
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: jenni

og hvordan gik det så ? fik I brug for paraplyen ? og var der mange hunde ?

2010-08-15 @ 05:56:41
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0