Måndag 16/3

Orkar inte blogg så mycket ikväll. Har ju min jobbigaste "jobbedag" på måndagen. Arbetar till 18.30 och är ganska trött när jag kommer hem. Ikväll överraskade Kjelle och Lisa mig:
 
Var så inställd på att gå ut med Aza direkt när jag kom hem vid 19-tiden, men då var Lisa redan ute och gick med henne! Sen när jag fått av mig jacka osv ropade Kjelle på mig från köket. Då hade han gjort te och brett två smörgåsar med stekt ägg på!!! Vilken underbar familj jag har    :-))))

Hoppas att Aza håller på sig och inte börjar att löpa innan söndagens MH-test...

Nu är det dags att möta John Blund i min gosiga säng, gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

du kan tage aza med på MH test, selvom hun løber, hun skal bare sidst på banen, og hun opfører sig ikke anderledes under løbet end ellers, så du får ikke noget forkert billede af hendes sind, selvom hun løber, mange tæver er anderledes i løbetiden, ikke aza

2009-03-17 @ 06:18:27
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Ninni

i Sverige är det inte tillåtet att mh-testa tikar som löper!

2009-03-17 @ 09:55:18
Postat av: jenni

nåda, det kan vi sagtens her, de skal bare sidst ind, ligesom til lydighedskonkurrencer

2009-03-17 @ 10:36:57
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Anonym

Ja, det är lite olika, reglen är väl satt för att få bästa möjliga resultat....

2009-03-17 @ 16:24:56
Postat av: Lise-Lotte

Ja, det är mysigt när någon bryr sig..

2009-03-17 @ 16:29:43
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0