Torsdag 29/1

Har precis sagt hej då till Olsen och husse Niklas. Vi har gått en sväng i Fyllerydsskogen och fått frisk luft. Avslutade med en fika medan Aza och Olsen levde rövare :-)))  Hallå vad de lekte! Trasmattan på golvet låg i en hög efter deras framfart...

Tog en bild med Lisas kamera på vilddjuren. Ska se om det går att lägga ut bilderna på den här låååångsamma datorn.  Lovar inget men kanske...

På förmiddagen var jag på Maxi och storhandlade en massa mat. Usch vad tråkigt! Vid kassan visade det sig att mitt nya ICA bankkort inte fungerade. De hade skickade fel kod till mig!!! Tur att det gamla ICA-kortet funkade.

Sen blev det en vända till Systembolaget, partytanten måste ju ha lite rött vin till fredagsmyset.-)))
Därefter blev det en tur till Häringeträsk och Ninni. Där blev det fika och hundprat i massor.

Nu tror jag bestämt att tvättmaskinen  behöver matas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0