Musikal

I går var vi och såg musikalen Chicago.

Var på bjudna på VIP-mingel med lite olika småplock att äta och vin att dricka till. Samt biljetter till musikalen.

Det var genom Kjelles arbete, Inspecta, som vi blev bjudna på detta. Inspecta har ett par stora arrangemang i Konserthuset några gånger per år. Som tack brukar Kjelle och några kollegor med fruar bli inbjudna till sådana här trevligheter.

Musikalen Chicago är helt klart sevärd, rekommenderas varmt! Killarna och tjejerna sjunger alldeles fantastiskt bra.  Och så tyckte ju Kjelle om flickorna som bensprattlade lättklädda...

Ikväll har vi kollat på idol, heja Robin E!!!

Det är ju ostkakans dag idag så vi har ätit ostkaka framför TV-n och njutit. Älskar ostkaka, lärde mig äta det för 4-5 år sedan så jag är nybörjare. Får väl skylla på att jag inte är smålänning utan bleking.

Hade tänkt lägga in lite nya bilder men jag sitter vid fel dator så det får bli i morgon.

I morgon ja, då ska vi ut och gå med Millis och Chilli på förmiddagen. På eftermiddagen ska Lisa, jag och Laila till Mariakyrkan och stöpa ljus!!! Det är så himla mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0