Lycka!

Vilken lycka! Min gamla bil (17 år) gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning :-)))))) Undrens tid är inte förbi.

Trodde väl aldrig att den skulle gå igenom besiktningen. Vi hade t.o.m gjort upp en reservplan, men den behövs ju inte nu.

Har tränat på gymmet, och solat på förmiddagen och nu har Aza och jag gått en sväng idet härliga vädret. Jag hade alldeles för mycket kläder på mig! Tog min vinterjacka för i fickorna finns allt jag behöver, HBP, nycklar, mobil mm. Men det hade räckt med en tunnare jacka.

Under tiden Aza och jag var ute har lussekattsdegen jäst. Så nu ska jag gå och baka ut katterna!

Förresten, tränade lite inkallning med Aza när vi kom hem från promenaden. Det gick som vanligt jättebra. Funkar dock inte lika bra i skogen som hemma på gräsplanen. Vi får träna mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0