Fredag kväll

Jaaa, har väl inte så mycket att skriva om egentligen. Aza, Lisa och jag har precis varit på kvällspromenad. Lisa och Aza busar med en gosehund!!!

Aza kampar faktiskt :-))))))) Finns ju hopp inför MH-testet...

I em har jag mest kört omkring i bilen. Först lämna av Lisa hos frissan, sen till Fyllerydsskogen för en underbar promenad med Aza. Därefter till Ica Norremark för inköp av julgran som knöddes in i min  lilla bil!

Precis när julgransförsäljerskan och jag knölade in granen i min bil ringde Lisa och ville bli hämtad. Nu gick det emellertid INTE att hämta Lisa med gran + hundbur i bilen utan hem först och lämpa av granen och SEN hämta Lisa.

Och så fin hon blev i håret!!! Kanonsnyggt :-)))) ljusa slingor och klippning.

Sen hem och laga middag och nu är det fredag kväll med rött vin, skål Conny!!!!

Om kameran funkar kanske det kan bli en bild på Lisas nya hårfärg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0