Lördag 3/7

Hade skrivit ett långt inlägg om vår supermysiga kväll i Ronneby i går kväll, men det försvann... Jag blir så trött...

Vi bestämde med kort varsel att gå och se Diggiloo med min bror och svägerska: Ronnie och Stina. Stina hade gjort jättegod pasta sallad och bakat baguetter och jag bidrog med vin, rött och vitt i PLASTFLASKA!!! Vin som var gott och inte jättedyrt.

Calle var snäll och ställde upp som "fyllechaffis", det var jobbigt för honom att köra oss hem på natten. Han hade jobbat hela dagen, stigit upp 5.30.

Idag har Kjelle och jag varit på stranden ett par timmar, solat, badat och slappat. Skönt! Vi cyklar nog dit en sväng i morgon oxå=)

Nu ska jag gå och duscha och inte göra mer idag...


Kommentarer
Postat av: jenni

azahara er blevet farmor til ni fine hvalpe på kennel pousoda

2010-07-15 @ 18:07:00
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0