Fredag 24/4

Ska strax cykla in till stan. Jag ska på After Work på Bishop Arms med mina kollegor + ett gäng från ett annat ställe. Det ska bli kul.

Sen i kväll ska vi fira Kjelle som fyller år idag med god mat och gott rött vin. Till dessert blir det Budapest-längd från Broqvists konditori. Mmmm gott.

Den där Budapest-längden skulle jag hämtat när jag cyklade hem från jobbet, men det glömde jag... glömske-fia. Det fick bli en tur med bilen tillbaka till stan.

Aza ligger och solar sig i uterummet.


Kommentarer
Postat av: Connie

Hej Challe! Hur är det med er där borta? Det är ju redan tisdag idag!

2009-04-28 @ 18:50:39
Postat av: Lina

Åhhh, vad gulliga ni är! Kläder är jättevälkommet!!!! Kram!

2009-04-29 @ 21:52:23
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0