Torsdag 24/11

Igår fyllde jag 45 år! Tänk att jag är så gammal... känner mig som 27...

Nåväl, det blev inte så mycket firande igår. Lisa bjöd mig på en härlig frukost klockan 05.10!  Det var allt firande som hanns med under gårdagen. Men ikväll ska jag firas. Vi väntar in Kjelle som kommer hem från Finland 21.30. Då ska vi äta exotisk bricka som jag har åstadkommit alldeles själv!

Kanske någon present att öppna kanske det blir också... *hoppas*




22.32

Det blev två presenter att öppna! Johan (Lisas pojkvän) gav mig 2 blockljus, han vet mitt beroende att tända ljus. Calle och Lisa hade köpt en söt julängel från Goebel. Tack snälla ni:) Av Kjelle fick jag 3-rätters middag och hockeymatch Lakers - Frölunda i förra veckan=)

Kommentarer
Postat av: Ninni

GRATTIS I EFTERSKOTT!

2011-11-30 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0