Torsdag 25/3

Idag har jag blivit hundägare!!!

Nu har Aza blivit min!!! Ninni och jag har skrivit ägaravtal idag. Ska ta en kopia på det i morgon och sedan posta det till SKK.

Aza har dock INTE flyttat hem igen. Det gör hon i morgon eftermiddag. Det sorgliga med att Aza flyttar hem är att Sunna flyttar tillbaka till Ninni & co. Jag kommer att sakna Sunna. Hon har en särskild plats i mitt hjärta. Sunna var den första gårdshunden vi lärde känna riktigt ordentligt. Sunna har "botat" Calle från sin hundrädsla han haft sedan 2-års ålder.

För att fira detta kommer Ninni & co hit på lördag kväll. Då ska det skålas i skumpa, ätas god mat och umgås hela kvällen:-)






Sunna ligger och spanar i uterummet - i solen förstås!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

tillykke tillykke med hundeejerskabet

2010-03-26 @ 08:40:36
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Connie

GRATTIS! Och trevlig helg på er!

2010-03-26 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0