Tisdag 19/1

Idag har varit på Tex & Terry och fått Sunnas klor slipade. Sunna är inte alls lika modig som sin dotter Aza... Men klorna blev jättefina ;-)

Jag har mina misstankar om att Sunna ligger på köksbordet när vi inte är hemma... det är nämligen väldigt mycket Sunna-hår där...

Kollade på Ninnis blogg (marklanda.blogg.se) och såg bilder på Aza. Vad mycket magen har vuxit sen hon flyttade i torsdags. Jag tror att där är MÅNGA valpar... Det ser jobbigt ut för henne.

Strax ska jag ta min "stand-in hund" med mig ut på promenad, sen vet jag inte vad kvällen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Millis

Jag var i måndags och slipade klor. Synd att det inte blev samma dag, annars hade det varit en släktträff med tre generationer! Vad gillade de i butiken Sunna? Ha en bra dag!!!

2010-01-20 @ 08:03:28
Postat av: Den stackars mannen

Såg bilderna på Ninnis blogg, nu är Aza i samma läge som i somras, hon kan inte hoppa upp i bilen själv! Då stod hon nedanför och tittade bedjande; snälla, snälla, snälla lyft mig!

PS C af Ugglas "stal" alltså refrengen från Aza! DS

2010-01-20 @ 08:20:26
Postat av: Challe

Millis - de tyckte att Sunna är lik Bond och Chilli! Du får byta kloslipningsdag, vi går alltid på tisdagar ;-) Ha det bra!

2010-01-20 @ 18:01:33
Postat av: Ninni

>den stackars mannen... det är för att du kör ford! för volvon och chevan röjer hon runt i! hoppar in själv!

2010-01-21 @ 08:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0