Söndag 13/9

9.56
Vilken härlig dag det var igår. Både vädermässigt och händelsemässigt! (kan man skriva så?)

Dagen inleddes i skogen med Connie, Niklas och Olsen. Aza och jag kom dit vid 10-tiden. Då hade Niklas redan tänt en brasa och Connie lagt ett spår. Jag la två spår till Aza som hon sedan stressade sig igenom. Det är ju ett tag sen vi gick några spår, har mest tränat lydnad sista tiden.

Sen blev det fika och prat kring elden.

På kvällen var det kräftskiva hos Lotta och Adde. Trevligt som vanligt.

Nu är Lisa och Kjelle i Skogslyckans kyrka för uppstart på konfirmationsläsning. Jag ska ta och gå en runda med dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Connie

Hej Challe! Synd att du inte var med idag på MH-testet. Men vi ses ju nästa lördag. Snacka du med Lollo, så tar vi kankse med Binkis också.

2009-09-13 @ 18:27:02
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: Connie

Nu har jag skrivit en kommentar, men det hjälpte ju inte!!! Får väl testa med en till ;-) Synd att ni inte kommer med på lördag :-(

2009-09-16 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0