Onsdag 30/9

Tänk, sista dagen i september! Och jag som tycker att månaden precis har börjat. Men snart är det dags för Lisas födelsedag, 3 oktober. Födelsedagen kommer att tillbringas på Hjortsbergagården för Lisas del! Hon ska vara där på konfirmandläger över helgen.

Maken och jag ska unna oss dagspa på Stuvfenäs Gästgiveri på lördag. Mmmm, vad härligt det ska bli :-)) Vi inleder med lunch och sen blir det bla klassisk massage, jacuzzi mm.

Azas sår läker fint efter helgens "rumpåkning" på grusvägen som orsakade att det blödde lite från ena såret i helgen. Men nu ser det fint ut. Tänkte plocka suturerna på tisdag nästa vecka. Aza går under namnet "Fåntratten", ha ha ha.

Nu ska jag låsa in mig i sovrummet och slå in Lisas presenter :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0