Onsdag 16/9

Nyss hemkommen från föräldramöte på Lisas skola. Rektorn pratade bla om betyg och betygskriterier. Därefter var det möte i resp klass. Lisas klass är pratig och surrig fick vi veta. Inget nytt där inte. Det har följt Lisa sen lågstadiet. Trots att det blev ny klassammansättning till 7:an... Verkar som om 95:orna är extremt pratiga... (undrar vad Lisa fått det ifrån???)

I går var vi kurs hos Christel igen. Det gick riktigt bra med Aza om man (jag) är supersträng HELA tiden. Måste visa tydligt vem som bestämmer (jag igen...)

Nu ska jag duscha och sen umgås med min kära dotter :-) Den väne maken är inte hemma ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Challe! Och så avundsjuk jag är på er som har Christel så nära!!! Jag tyckte att hon var toppen! Berätta hur det går

2009-09-17 @ 21:47:33
Postat av: Challe

Lina - Christel är guld värd!

2009-09-17 @ 22:12:30
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: den stackars mannen

Nä, den kvällen var det lugnt i duschen (förutsätter jag...)

Har du helt somnat in? Trodde att du redan bloggat bilder från stugan. Sitter i Calles lägenhet och myser. Har sett sonen flyga idag, rena rama Biggles!!!

2009-09-20 @ 16:27:20
Postat av: Connie

Hej Kjelle! Jag undrar också. Har varit jätteduktig att kommentera med det samma, men det hjälpte ju inte!!!!!! ;-)

2009-09-20 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0