Fredag 11/9

21.18
Var nyss nere i källaren och fick se 4 tjejer med ansiktsmask... och gurkskivor på ögonlocken!!! ha ha ha

Hade tyvärr inte kameran med mig, så synd...

20.15
I kväll är Kjelle, Aza och jag portade från källaren... Lisa har GG (girl gang) med 3 tjejkompisar. De har ätit tacos i köket och sedan försvunnit ner i källaren. Det hörs en massa skratt och fnitter därifrån :-))) Det lär nog bli en sen afton eftersom alla 4 ska sova i vår gillestuga. Tur att det finns öronproppar!!!

Kjelle har stuckit bort till Lappen för fredagsbastu, så Aza och jag kollar på Idol och myser. Har lånat Lisas laptop att blogga ifrån; himla litet tangentbord. Eller är det kärringvarning för det ??? 

I morgon väntar kräftskiva igen! Trevligt :-)

Åh vad jag saknar min Calle ;-(


Kommentarer
Postat av: Ninni

Bit ihop, jag drog till Island när jag var 16... kom hem över ett år senare.. med Hannes i bagaget...

Skojar bara, jag tycker det är jobbigt nog att lämna Lilja på dagis, dessutom att det är syskonfritt på BB numera... då vill man ju hem med en gång.

2009-09-11 @ 20:26:31
Postat av: Challe

Ta du och var på BB så länge du kan. Tids nog kommer du hem till "cirkusen" igen... Passa på att vila lite.

2009-09-11 @ 20:37:16
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Lina

KÄRRINGVARNING! hihihihi... Vilka gamla tanter vi börjar bli!

2009-09-11 @ 22:32:00
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Connie & Olsen

Tack för idag, Challe!!! ;-)

2009-09-12 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0