Torsdag 7/5

15.18
Ninni - kursen hos Christel börjar 1/9. Hon hade skrivit fel på hemsidan. Problemet med Aza är löst. Nu återstår det att kolla om jag har samma schema på jobbet till hösten.

10.08
Ninni - jag har pratat med Christel. Hon kör igång  vardagslydnad steg 2 den 1 augusti. Tror du att Aza kan vara tillgänglig ett par timmar då?

9.15
Kan berätta att färgen i mitt hår INTE blev rött! Blev en varm guldblond ton istället. Fick komplimanger på jobbet för den fina färgen. Sånt vämer.

Hundkurs igår. Ja, vet inte riktigt vad jag tycker om den. Vissa bitar bra, andra sämre. Kursledaren har en förmåga att kritisera väldigt mycket och ge lite beröm. Jag vet ju att vi är där för att lära, men något rätt gör vi väl???

Det mest positiva hitills är inkallningsinlärningen som verkar funka för oss. Det ska bli träning i eftermiddag på det.

Just nu har jag en bulldeg på jäsning, ska bli bullar med pistage-fyllning. Har nämligen slut på malen kanel. Men pistagebullar är supergott. Tur att ingen i familjen är nötallergisk!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är nog kursledaren isåfall som inte är tillräcklig bra på att lära ut om hon ger så mkt kritik! Eller så lär hon ut fel metoder... äsch ta det som en lärdom och satsa på Christel i höst istället!

2009-05-07 @ 10:04:39
Postat av: Ninni

Njä, det är dessutom lönlöst, delvis får jag ine enligt djurskyddslagen, sedan skulle hon bara vilja hem till valparna, men Sunna kan väl hänga på, så får Ni iallafall momenten???

2009-05-07 @ 15:03:03
Postat av: Ninni

Ja, men det var ju perfekt, jag läste först fel 9 augusti, med då hade det ju varit tokigt, 1/9 blir ju kanon, då hinner ni komma igång med träningen till kursen börjar!

2009-05-07 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0