Söndag 3/5

Vi har haft en mycket trevlig helg i stugan. Både vädermässigt och socialt. På torsdagskvällen var vi hos grannarna i deras grillkåta där vi satt och pratade i skenet av öppen eld. Det är ju eldningsförbud så det fick bli en "inomhusbrasa".

På fredagen kom fam Johansson till oss. Det pratades, skrattades och var allmänt trevligt.

Själv har jag varit drabbat av en rejäl förkylning med feber. Har inte orkat göra riktigt så mycket som jag tänkt. Stina och jag gick en långrunda på fredagen med vovvarna. Jag tyckte det var jättejobbigt, fattade inte att jag hade feber...

Nu ska jag återgå till sängen och vila så att jag orkar jobba i morgon.

Har lagt in lite bilder så ni kan se hur bra vi haft det.

Kommentarer
Postat av: Connie

Hej Challe! Ser ut som en riktig mysig Valborg på bilderna! Hoppas bara att du snart blir frisk igen! Kram och hälsar familjen

2009-05-03 @ 20:47:54
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0