Torsdag 19/3

12.46
En helt vanlig ledig torsdag... storhandling på maxi, 1700 :- denna gången. Tvätt och städning. Låter skönt med en ledig dag, eller???

Ska städa liten stund till men sen rymmer Aza och jag ut till Fyllerydsskogen. Blåsigt idag så jag vet inte riktigt hur jag ska klä mig. Avskyr att bli för varm när jag promenerar.

17.01
Nuuuu är det färdigstädat. Nästan. Har bara badrummen kvar, det får vänta till senare i kväll. Ska strax börja laga middag till oss. Panerad torsk och potatismos blir det idag. + grönsaker förstås.

Aza och jag tog oss en underbar promenad i Fyllerydskogen. Åh vad skönt det är när solen skiner,man blir mycket gladare och piggare då!

Kom just på att det är dax att plocka lite ris att sätta fjädrar i, det är ju snart påsk :-) Nästa hundrunda får bli till skogs så att jag kan plocka lite ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0