Tisdag 31/3

Ledig idag! Känns lite märkligt att vara ledig en tisdag. Men jag har bytt ledig dag för att min kollega Eva ska resa bort tors-sön så jag måste arbeta på torsdag.

Dagen idag: tandläkaren med Lisa, Apoteket och köpa avmaskning till Aza och så har jag tänkt att baka lite. Lite träning med Aza ska det också bli. Skulle solen titta fram sätter jag mig på altantrappan och solar lite :-))

20.14

Har precis gått en runda i Fyllerydskogen med Aza och Kjelle. Nu väntar duschen för jag hade alldeles för mycket kläder på mig.

Tyvärr blev det inget solande idag, det blåste för mycket i "mitt hörn"... men en annan dag kanske .-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en jätteskön ledig dag! Och vilka tekakor...vattnas i munnen!

2009-03-31 @ 19:35:46
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0