Söndag 8/3

I går kväll kom Kjelle och jag hem från vår Polenkryssning vid 22-tiden. Vi har haft det jättebra och trevligt förutom sömnbrist...

Paret som bodde i hytten bredvid vår kom hem 4.30 och pratade högljutt om att tanten hade blivit slagen av någon i baren under natten. Detta tjatades om och om igen till 8.30 då de gick iväg för att äta frukost. Väggen mellan hytterna är lövtunn vilket innebar att vi hörde precis allt, hela tiden... Eftersom vi gick och lade oss vid 00.30-tiden så blev det inte så mycket sömn ;-/ Jag har alltid öronproppar  när jag ska sova borta. Deras tjat gick igenom ändå.

Ska försöka lägga in lite bilder från kryssningen. Ronnie och Stina, min bror och svägerska, hade bokat en riktig lyxhytt. Den var som ett stort hotellrum. Jättemysig, med dubbelsäng istället för våningssäng. Mousserande vin, fruktkorg mm. Kjelle och jag hade en "vanlig" hytt. Liten och trång så att man nästan fick cellskräck...


                   
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0