Söndag 1/3

Ännu en helg till ända. En mycket trevlig helg. I går kväll var det lite kompisar här. Vi är tre familjer som träffas varannan månad. Igår var det vår tur att ha gänget här. Vi brukar vara 13 personer om alla tonåringar är med, men i går var vi "bara" 11 personer.

Vi bjöd på fläskfilégryta med starka korvar, paprika och oliver. Tror att de flesta gillade det, var ganska "hot" i smaken. Till kaffet blev det Dajm-glasstårta, som är helt underbart god... Till det hela drack vi rött vin, eller öl. Whiskey till kaffet förstås.

Idag har jag varit lite trött faktiskt. Kom i säng vi 01.30-tiden och vaknade 06.00... Ju senare jag lägger mig ju tidigare vaknar jag. Konstigt va`? Tror att det är åldersrelaterat...

Slipper gå kvällskissningen med Aza i kväll!!! Jag bytte med en sömnig husse i morse, om jag tog morgonturen så skulle han ta kvällskissningen...

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Den stackars mannen...

Jo, det är min tur igen - Faan jag är fortfarande trött och ÄNDÅ tvingas jag ut i kylan med "doggen"...

2009-03-01 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0