Onsadag 25/3

Tror faktiskt att Aza känner på sig att hon bar sig illa åt i söndags på Mh-testet. Ja, själva testet gick utmordentlig bra. Men hon smet ifrån mig flera gånger och var stendöv när jag kallade på henne.

De senaste dagarna har varit såååå snäll och lydig. Tränade inkallning i går eftermiddag,  satt som en  smäck! Nu hade jag inte mer avstånd än 6-7 meter, men det gick kanonbra. I morgon blir det fortsättning på träningen, ska försöka med lite längre avstånd.

Har också anmält Aza och mig till en nybörjarkurs i vardagslydnad. Den börjar v 15 så jag hoppas att det inte kolliderar med parning och valpning.

Om en liten stund kommer Kjelle hem med 3 karlar som ska sitta här med oss och kolla på hockey. För att blidka frun (mig) har Kjelle köpt smörgåstårta som vi ska äta före hockeyn. Öl och vin oxå...

Kommentarer
Postat av: jenni

jaha aza har nok regnet ud at når man holder sig til dig, så sker der noget spændende, som feks en mentaltest mere ...........

2009-03-25 @ 20:18:54
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0