Fredag 27/3

Aza och jag har precis varit ute på en promenad. Vi inledde med tidernas hagelskur och avslutade med solsken!

En omgång inkallningsträning blev det oxå. Idag lät jag Aa gå ca 5 meter ifrån mig och nosa. Då och då kallade jag på henne, och hon kom till mig direkt, varje gång :-)))

Nu ska vi försöka torka till lite grann. Om en stund ska jag skjutsa Kjelle, Calle och Lisa till bussen. De ska till Ronneby och träffa kusinerna, samt hjälpa till och lägga nytt golv i köket.

Själv ska jag bara ha det mysigt med Aza. Ska åka  till Ica på Norremark och köpa något smaskigt att äta i kväll...

17.19

Måste bara berätta vad som hände när vi körde till bussen,  Calle skriker plötsligt från baksätet: EN TRABANT!!! Calles absoluta favoritbil. Han sparar pengar för att en dag kunna köpa sig en Trabant :-)))

22.14

Väntar nu på resultatet av omröstningen i Let´s Dance,  därefter ska Aza ut på kvällskissning. Sen ska Aza och jag gå och lägga oss. Vi ska ta sovmorgon i morgon - skööööönt :-)))

Kommentarer
Postat av: Conny

....jo, för "rött" har du väl redan hemma ;-) Trevlig helg, Challe!

2009-03-27 @ 15:44:35
Postat av: Ninni

Det är bra att du satt stopp för nosandet, nolltolerans, lägg spår till henne istället! Ni lär får en riktig myshelg, du och Aza!

2009-03-27 @ 16:53:52
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilket "april-väder" med solsken och hagel på samma promenad! Önskar er alla en skön helg!

2009-03-28 @ 11:27:11
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0