Lördag 6/6

Idag har Calle, Lisa och jag varit i Ronneby på kusin Simons 20-årskalas. God mat och trevligt umgänge. Vår galne son Calle CYKLADE till Ronneby. Han steg upp 5.45 och cyklade 6.40 och var framme i Ronneby omkring klockan 12!!! Snacka om överskottsenergi...

På vägen hem ringde Kjelle och berättade att Aza numera inte klarar av att hoppa in i bagaget på bilen! Magen är för stor och tung... Undrar hur många valpar som gömmer sig därinne? 

Lite gissningstävling tycker jag att vi ska ha: Jag (challe) tror att det blir 6 valpar. Vad tror ni???

Ska bli sååå spännande med valpning här hos oss. Lika bra att ställa in sig på att tillbringa midsommarafton i "förlossningssalen" (vårt sovrum). Vi får väl äta sill och nypotatis i skift... och dricka nubbe kan vi nog glömma ;-/

Kommentarer
Postat av: jenni

ja der skal nok blive seks ligesom sidste gang

2009-06-07 @ 10:05:47
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Stina

Jag gissar på fem valpar.

Tack för igår, kul att ni kom till Ronneby.

Har Calle träningsvärk idag?

Aza är en riktig liten tjockis nu... Söt...

2009-06-07 @ 11:04:10
Postat av: Lina

Jättekul att ni kommer på lördag. Anna & Lorita frågar efter Lisa!

2009-06-07 @ 19:26:00
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0