Onsdag 21/1

Skrev ett hyfsat långt inlägg i går som bara försvann! Då blev jag trött...    så trött att jag inte orkade skriva samma sak igen.

Det jag skrev om igår var bla halkan, det är med livet som insats man cyklar här i Växjö. Cykelbanorna har inte fått något grus denna vintern!!! Växjö kommun vill ju påstå att vi är en miljövänlig kommun... Då kanske de får se till att folk kan cykla alla årstider, annars blir det ju inte så miljövänligt.

Vi precis ätit middag. Jag lagade till tonfiskpasta, supergott och enkelt  :-)))

Så nu sitter jag här och hoppas och tror att övriga familjen tar hand om disken... det tycker jag ett de ska göra, för jag har faktiskt både inhandlat maten och tillagat den!

Ninni schäfer Tosse har skadat sig idag och har varit på djursjukhuset på undersökning.  Vi håller tummarna att allt  går bra med Tosse.

Aza och jag ska gå vår vanliga runda om en stund, måste  bara låta pastan sjunka undan lite:-)))

Kommentarer
Postat av: Ninni

Smarta politiker vi har!



Kram

2009-01-21 @ 20:16:08
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: Conny

Hej Challe! Nu får vi snart försöka att ta den där promenaden tillsammans, eller hur? Ska bara försöka få tillbaka lite krafter igen!

2009-01-21 @ 20:39:08
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: challe

Conny - bli frisk, jag längtar efter en promenad!!!

2009-01-21 @ 21:11:23
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0